eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 02:59:38 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 22
    Message-ID: <ids1ng$5ie$8@news.net.icm.edu.pl>
    References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291946544 5710 89.78.83.170 (10 Dec 2010 02:02:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 02:02:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <2...@e...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333489
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-09 20:31, Przemek pisze:

    > Przesiadłem się z auta FWD na RWD rok temu. Na początku faktycznie
    > miałem obawy co do zimy, ale teraz wiem, że następne auto też będę
    > szukał z RWD ew. quatro. Fakt, że na zawalonym śniegiem parkingu
    > łatwiej wyjeżdżało się FWD, no ale rozmiary aut też grają rolę(Fiesta/
    > Accord vs Omega C). Za to w trasie auto z RWD prowadzi się genialnie,
    > nawet po zaśnieżonych drogach, co przerabiałem w zeszłym roku, robiąc
    > 1500km w styczniową śnieżycę..
    > Jak dla mnie, na miasto w zimowa porę praktyczniejsze jest FWD, wiecej
    > możliwości manewrowania, ale gdziekolwiek dalej, w trasę, wolę RWD, po
    > prostu czuję się pewniej.
    >
    Fajna opinia nt RWD. Ja też miałem obawy co do tylnego napędu.. Bałem
    się jak cholera wrzucić prawie 2 tony w poślizg.. Ale jak przegryzłem
    pierwsze śliwki, to gdy spadł śnieg zaczęła się prawdziwa zabawa i 0
    obaw, że cokolwiek może się stać, po prostu z napędem na tył kierowca
    czuje się dużo pewniej. W zeszłym roku jechałem zimą na działkę, to nie
    bałem się za miastem jechać 80km/h i więcej.. Czy to prosta, czy
    zakręt... A wszystkie FWD nie przekraczały 60km/h na prostej i przed
    każdym zakrętem noga z gazu... Masakra, nie da się jechać za FWD zimą na
    trasie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: