eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 09:29:29
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > I kupuja potem nastepnego Merca w imie idei ?

    Dokładnie.
    Albo kolejne BMW.
    Niektórzy nie uczą się na błędach.

    Nie licząc kilku maluchów żony, ja już kolejny raz RWD nie kupiłem i nie
    zamierzam.
    Teraz na tapecie jest AWD, ale i tak dominującym napędem w nim musi być FWD.

    > A ja bylem ostatnio pozytywnie zaskoczony jako pasazer.
    > Dobre opony, przetrenowany zakret

    Przecież nie mówimy o przetrenowaniu, wtedy RWD ma swoje plusy - taki
    drifcik dla zabawy to jedyne do czego się nadaje.

    Mówimy o zaskakujących sytuacjach typu: "trzeba wyjechać spod krawężnika"
    albo "skręcić w ulicę".
    Nie dalej jak tydzień temu widziałem jak jadący przede mną Hilux (albo coś w
    ten deseń) wykręcił bączka przy skręcie ze Św. Marcina w Kościuszki w
    Poznaniu, gdzie mi nawet koła nie zabuksowały.