eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-10 02:49:29
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-09 19:34, DoQ pisze:
    > W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    >>> Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemna
    >>> umiejętność odkopywania się RWD w miejscu gdzie FWD wyjeżdża bez
    >>> zająknięcia?
    >> W tym wątku nie ma sensu w ogole sie wypowiadać, bo on sie niczym nie
    >> rózni od komentarzy na onecie.
    >
    > To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się specjaliści od RWD
    > ze swoją straszliwą tajemnicą okiełznania, ale jeszcze żaden nie napisał
    > konkretnie, co zrobić jak utknę jakąś E39 530d z automatem. Mam coś
    > wcisnąć, przekręcić, pomasować hamulec czy co?
    >
    Jak utkniesz, to już nie ma znaczenia czy FWD czy RWD.

    Trzeba tak jeździć, żeby nie utykać - najlepiej się sprawdza dobry moduł
    sterujący.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: