eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-09 20:59:49
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-09 12:52, Jan-xx pisze:
    > Hej!
    >
    > Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto,
    > ale czar prysnal na sliskiej nawierzchni. I nie chodzi o to, ze jak to
    > RWD, zarzuca dupa w poslizgu, ale o to, ze ten naped nie ma w ogole
    > przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam
    > ciezkim Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na
    > plaskiej ulicy, w malutkim oblodzonym dolku. Mam plyte chodnikowa wozic
    > w bagazniku? Serio pytam. BTW lepsze opony mam w mercu niz w Mondeo.

> [...]

    Ciekawe: kiedyś podjeżdżałem pod górkę zimą w Austrii. Jechałem Oplem
    Omegą MV6 z 1996 roku (dawne dzieje). Znajomi byli różnymi autami.
    Jeden był A6 2.5TDI tylko FWD (bez quatro), drugi Szkodą Oktawką 1,8T.

    Omega podjechała, a tamte dwa FWD trzeba było pchać.
    Wszystkie auta załadowane po korek nartami, trumny na dachach, pełne
    bagażniki butów, wody mineralnej itp.