  • 21. Data: 2012-03-11 00:29:44
    Temat: Re: Silnik wspomagany wodorem?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > Wszyscy wiedzą.

    > ch?
    >
    > Nie.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    To ile ma naukowcu?

  • 22. Data: 2012-03-11 00:30:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-10 06:13:46 +0000, maniac <t...@m...com> said:

    > Mój kumpel był na zlocie miłośników samochodów marki SEAT i oto co napisał:
    >
    > "Wczoraj na spocie seata ibizy był koleś ibizą 1.4 60KM z instalacją
    > wodorową. (...) teraz pali 4,5l około i mówi, że auto jest nieco
    > mocniejsze na wodorze.(...)Instalację przytargał z Portugalii za 1000,
    > czy 2000zł jakoś. Instalował sobie to sam"

    > Prawda to czy właściciel ibizy posiada całkiem wybujałą wyobraźnię?

    No przecież twój kolega to widział na własne oczy - nie wierzysz mu?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2012-03-11 00:46:19
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-03-10 22:40, kogutek pisze:

> [...]
    > setkę i ma napisane w danych technicznych że ma 100kW. To on ma 100kW na kołach?

    nie, tyle to on ma w standardowych warunkach (odpowiednia temperatura,
    ciśnienie, wilgotność) przy określonych obrotach na wale na hamowni
    silnikowej. A ile ma na kołach możesz sprawdzić za jedyne kilkaset
    złotych na hamowni podwoziowej.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 24. Data: 2012-03-11 00:50:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-03-11 00:29, kogutek wrote:
    > To ile ma naukowcu?

    Nie dość że nie podałeś wszystkich danych do tego wyliczenia, to jeszcze
    podałeś jakieś nadmiarowe, nie związane z tematem.

  • 25. Data: 2012-03-11 02:07:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > To ile ma naukowcu?

    Co ile ma? Nie podałeś żadnych sensownych szczegółów więc nie dostaniesz
    żadnej sensownej odpowiedzi.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2012-03-11 02:32:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

> [...]
    > odpowiedzieć na takie proste pytanie. Jak samochód pali 10 litrów
    > benzyny na setkę i ma napisane w danych technicznych że ma 100kW. To on

    Na kołach ma pewnie z 70-80.

  • 27. Data: 2012-03-11 04:03:06
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-10 22:40, kogutek pisze:
    > i ma napisane w danych technicznych że ma 100kW. To on ma 100kW na kołach?

    wypadaloby wiedziec, wg jakiej normy zmierzone zostalo te 100kW, wtedy
    mozna dalej dyskutowac :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 28. Data: 2012-03-11 08:32:49
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-11 04:03, v...@i...pl pisze:
    > wypadaloby wiedziec, wg jakiej normy zmierzone zostalo te 100kW, wtedy
    > mozna dalej dyskutowac :)

    +++
    Wg. normy amerykańskiej podaje się moc samego silnika, a więc większą
    niż jest na kołach.
    Wg. normy europejskiej podaje się moc na kołach, a więc moc silnika
    pomniejszoną o sprawność układu przeniesienia napędu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 29. Data: 2012-03-11 09:03:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 10 Mar 2012 13:39:57 +0000 (UTC), marian co imie ukrywa wrote:

    > poniewaz watek jest z definicji gowno wart pociagne troche NTG.
    > od czego zalezy zeby w naziemnej cyfrowej osiagnac taki efekt jak w kinie
    > /holenderskiej tv/, tzn oryginalny dzwiek, napisy pl pod spodem?
    > od dekodera/tv
    > od nadawcy
    > od mania/niemania instalacji wodorowej?
    > od jeszcze czegos innego?

    Idź na pl.rec.telewizja :)

    Zależy to przede wszystkim od nadawcy który musi nadawać kilka ścieżek
    audio i ścieżkę z napisami.
    Bo dekoder to każdy ma obsługę takich funkcji.

  • 30. Data: 2012-03-11 10:26:19
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    ..
    > to jest genialny wynalazek, pozwala dużo zarobić.
    Bo ten Nobel to powinien być w dziedzinie ekonomii. ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://tunery.tv