  • 1. Data: 2011-02-09 23:39:47
    Temat: Silnik wariuje (filmik)
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam.
    Problem jak na filmiku na samym dole.
    Tak jakby silnik gasł i momentalnie z powrotem wracał do pracy.
    Byla demontowana głowica, wymieniana uszczelka pod glowica.
    Wszystko wydawaloby sie zlozone jak bylo wczesniej.
    Problem wystepuje na benzynie, na gazie znacznie mniej, ale rowniez.
    Jak się silnik rozgrzeje (otwarcie termostatu) to na benzynie problem
    jest maly, na gazie nie ma go w ogole.
    Wykluczam rozrząd, zawory byly regulowane.
    Jakieś pomysły?

    Pamiętajcie że pedał gazu trzymam w zasadzie równo i to nie ja tak
    zmieniam obroty.

    Chciałbym jeszcze dodać że są duże problemy z uruchomieniem auta, odpali
    i gaśnie - trzeba dużo kręcić i męczyć
    go pedalem gazu bo sam się nie utrzyma na początku na wolnych obrotach.
    Po kilku minutach wolne się stabilizują.

    http://w977.wrzuta.pl/film/awraPfrcbzY/xudypomes

  • 2. Data: 2011-02-10 00:31:36
    Temat: Re: Silnik wariuje (filmik)
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 23:39:47 +0100, news-gazeta napisał(a):

> [...]
    > i gaśnie - trzeba dużo kręcić i męczyć go pedalem gazu bo sam się nie
    > utrzyma na początku na wolnych obrotach. Po kilku minutach wolne się
    Mialem takie objawy przy zwalonym regulatorze cisnienia paliwa.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2011-02-10 00:40:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin news-gazeta

> [...]
    > i gaśnie - trzeba dużo kręcić i męczyć go pedalem gazu bo sam się nie
    > utrzyma na początku na wolnych obrotach. Po kilku minutach wolne się

    A czujniki w stylu tps posprawdzałeś?

  • 4. Data: 2011-02-10 00:42:56
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-02-09 23:39, news-gazeta pisze:
> [...]
    > go pedalem gazu bo sam się nie utrzyma na początku na wolnych obrotach.
    > Po kilku minutach wolne się stabilizują.

    Czujnik halla? Cewka? Pod komputer podłączyć, pewnie jakiś błąd będzie.

  • 5. Data: 2011-02-10 01:10:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jaroslaw Berezowski

    > Mialem takie objawy przy zwalonym regulatorze cisnienia paliwa.

    O-o-o, to może być to. ;)

  • 6. Data: 2011-02-10 01:18:01
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-09 23:39, news-gazeta pisze:

    > http://w977.wrzuta.pl/film/awraPfrcbzY/xudypomes

    pierdoliło się wyprzedzenie zapłonu. Nie doczytałem, co za auto, ale i
    elektroniczne i podciśnienioe "wyprzedzacze" mogą takie jajka robić
    albo
    wspomniany przez kogos regulator ciśnienia paliwa - który "przycina"
    zupę chwilowo - ale wtedy chyba powrót na obroty trwałby dłużej..

  • 7. Data: 2011-02-10 03:52:39
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-09 23:39, news-gazeta pisze:

    > Byla demontowana głowica, wymieniana uszczelka pod glowica.

    To Ty taki wymądrzalski jesteś? To wypierd. do swojego mechanika, skoro
    Ci spieprzył silnik.

  • 8. Data: 2011-02-10 07:16:51
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-09 23:39, news-gazeta pisze:
    > Pamiętajcie że pedał gazu trzymam w zasadzie równo i to nie ja tak
    > zmieniam obroty.

    Jak już ktoś wspomniał: TPS i dodatkowo czujnik położenia wału. Sprawdź
    też czy masz wszystkie zęby na wieńcu zębatym.
    Co to za auto?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 9. Data: 2011-02-10 08:59:48
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-02-09 23:39, news-gazeta pisze:
    > Witam.
    > Problem jak na filmiku na samym dole.
    > http://w977.wrzuta.pl/film/awraPfrcbzY/xudypomes

    czy to renault 19? Jeżeli tak, to który silnik?

  • 10. Data: 2011-02-10 09:13:00
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    > Mialem takie objawy przy zwalonym regulatorze cisnienia paliwa.

    odpada bo na gazie te same objawy