  • 11. Data: 2011-02-10 09:16:24
    Temat: Re: Silnik wariuje (filmik)
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    wymień potencjometr pedału gazu

    wszystko będzie OK

  • 12. Data: 2011-02-10 09:18:17
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > czy to renault 19? Jeżeli tak, to który silnik?

    Jest to clio 1.4 energy.
    Wtrysk jednopunktowy.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 13. Data: 2011-02-10 09:20:21
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    aha zapomniałem za diagnozę 200 zł się należy :-)))))

  • 14. Data: 2011-02-10 09:28:39
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    jeszcze wytłumaczę dlaczego na gazie mniejsze objawy

    mikser podaje gaz cały czas ( wytworzone podciśnienie w kolektorze dolotowym
    wyciąga gaz )
    a wtrysk w benzyniakach jest skonstuowany tak ze przy puszczeniu pedału gazu
    przestaje działać i nie podaje paliwa

  • 15. Data: 2011-02-10 13:18:49
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-02-10 09:18, news-gazeta pisze:

    > Jest to clio 1.4 energy.
    > Wtrysk jednopunktowy.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    miałem 19'tkę z tym silnikiem - obstawiał bym cewkę lub czujnik położenia wału.
    najprościej podmienić z innym autem (te silniki były w r19, clio i megane I z
    oznaczeniem E7J)

    pozdrawiam

    komar

  • 16. Data: 2011-02-10 16:17:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-02-10 09:28, fuen pisze:
> [...]
    wyciąga gaz )
    > a wtrysk w benzyniakach jest skonstuowany tak ze przy puszczeniu pedału gazu

    Ale jednak *jakieś* objawy na gazie są a samo odcięcie paliwa by nie dawało żadnych

    Ale jeśli twoje przypuszczenie co do potencjometru jest słuszne, to może
    poza odcięciem paliwa może być też odcinana część powietrza (jakieś dodatkowe
    zawory / krokowiec, regulacja jałowego) i to by tłumaczyło niewielkie wahania
    również na gazie.

  • 17. Data: 2011-02-10 22:08:07
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    wyreguluj przepustnice i zrezetuj ECU