  • Data: 2010-01-28 22:17:19
    Temat: Re: Silnik pr.stałego
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 28, 11:52 am, "Piotrek" <z...@g...pl> wrote:
    > Wózek 30kg max, jazda do góry i na dół po zębatce. Silnik pr. pobierany przy
    > obciążeniu ok 20A. Silnik na napiecie 24VDC (ale w sumie jest podawane 30V).

    600W, to nieźle ten wózek pogania - ponad 1 m/s?.
    Jaka jest moc znamionowa silnika?
    Jak wygląda zasilanie? Skąd się bierze i jak do silnika trafia?
    Skąd silnik i co to za jeden (rodzaj, wykonanie, producent)?
    Cykl pracy? Ciągła, przerywana, jak często?
    Jak będziesz dane kroplomierzem odliczał, to się mi znudzi pilnować
    wątku.

    Bo tak w ciemno, to masz silnik ze zbyt małą stałą elektromotoryczną -
    brakuje albo wzbudzenia albo zwojów, więc i brakuje momentu przy danym
    prądzie i albo zasilanie ma zapas, w tym ew. sterownik, albo nie, więc
    albo można czarować, albo nie.

    Marek