eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik pr.stałegoRe: Silnik pr.stałego
  • Data: 2010-01-26 23:03:23
    Temat: Re: Silnik pr.stałego
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Witam. Mamy urządzenie - wózek napędzany silnikiem pr. stałego (30V DC).
    > > Nowy typ silnika który tam montujemy kręci się za szybko (starych już nie
    > > produkują) - ma pewnie większą moc lub moment. Silnik jest w zestawie z
    > > przekładnią. Nie ma możliwości ingerecji w soft ani w przekładnię. Mamy dwa
    > > przewody wpinane z modułu do silnika.
    > > Zastosowanie rezystorów mocy wpiętych w szereg powoduje że pod większym
    > > obciązeniem silnik traci moc i nie ciągnie wózka.
    > > Co zrobić aby silnik kręcił się wolniej bez spadku jego mocy?
    > >
    >
    > Sterownik tyrystorowy z regulacją obrotów.
    >
    > A w najprostszej postaci to właśnie przełączane oporniki mocy włączane w
    > szereg, analogicznie jak w lokomotywach elektrycznych (tam też jest prąd stały)
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    Umiesz w sposób prosty wyłączać tyrystor przy prądzie stałym. Tam się prosi o
    regulację wypełnienia chociażby na 555 i mosfeta w końcówce mocy.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: