eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik indukcyjny jako hamulec dynamicznyRe: Silnik indukcyjny jako hamulec dynamiczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik indukcyjny jako hamulec dynamiczny
    Date: Sat, 29 Jun 2013 22:35:34 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 36
    Message-ID: <kqngem$i79$1@news.dialog.net.pl>
    References: <kqkk3v$sfv$1@news.mm.pl> <kqlttk$s1m$1@news.dialog.net.pl>
    <kqm350$dv9$1@news.mm.pl>
    <c...@g...com>
    <kqm9r0$gdh$1@news.mm.pl>
    <6...@g...com>
    <kqn0r1$b88$1@news.dialog.net.pl>
    <1q9y0wicxbp3d.1sdthmqbl10bq$.dlg@40tude.net> <kqn4jt$pj6$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-152-168.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1372538134 18665 78.9.152.168 (29 Jun 2013 20:35:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jun 2013 20:35:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <kqn4jt$pj6$1@news.mm.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:649254
    [ ukryj nagłówki ]

    > OK, to z tym że masz *zahamowanie* mechanizmu i koniec.

    Oczywiście, ja tak mam, ale Ty niekoniecznie tego chcesz jak zrozumiałem.

    Traktuj silnik jak prądnicę z kilkoma uzwojeniami i stałym
    magnesowaniem. Prądnicę AC oczywiście.

    >
    > Mniej, część energii wytraci się na uzwojeniach silnika krokowego. No i
    > pytanie praktycznie - od jakiego konkretnie typu silnika krokowego
    > zacząć eksperymenty ? Nie mam praktyki z krokowcami, a nie chciałbym
    > żeby mi się rozleciał przy 500 1/min, bez obciążenia ~1000 1/min.
    >
    >

    1000RPM to już może być dużo. Może się okazać, że nie osiągniesz
    momentu, gdyż indukcyjność uzwojeń nie pozwoli na przepływ
    jakiegokolwiek sensownego prądu.

    Szukaj silnika uniwersalnego, najlepiej z jak najmniejszą indukcyjnością
    uzwojeń. Jak trafisz uniwersalny (najczęściej 8 przewodowy) to łącz
    uzwojenia równolegle.

    Mogę Ci podesłać do prób silnik jaki moim zdaniem mógł by się nadawać.
    Silnik będzie do zwrotu, albo odkupienia, jak wolisz.

    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: