  • Data: 2011-02-02 17:58:34
    Temat: Re: Silnik grawitacyjny
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to myślenie jakie konkretnie ma podstawy? Na wielgachność magnesu fizyka
    > ograniczeń nie ma, na potrzebną energię też nie -- temperatura otoczenia,
    > a więc i gadolinu, może różnić się od temperatury Curie o dowolnie mały
    > epsilon.
    Ale żeby się zagrzał to musi odkształcić się plastycznie. Jak się
    odkształci plastycznie to powstały placek drugi (n-ty) raz nie da rady
    się dość odkształcić i zostanie przylepiony już na stałe.

    > Mam do tego prawo -- bo skoro moc będzie oddawana przy każdym zderzeniu,
    > a te będą trwać do końca świata i jeden dzień dłużej, to (skończoną)
    > energię jaką Chińczyk włożył w wytworzenie magnesu mogę pominąć.

    Nie znam na tyle teorii i nie za bardzo chce mi się szukać - czy
    wykonywanie pracy za pomocą magnesu nie generuje strat jego pola?

    Michoo