  • 1. Data: 2010-04-09 21:08:20
    Temat: Silnik do roweru - pytanie
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    Czy ktoś może wie, co to za część zaznaczona w czerwonym kole?

    http://img341.imageshack.us/img341/8139/978078261.jp

  • 2. Data: 2010-04-09 21:27:09
    Temat: Re: Silnik do roweru - pytanie
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty
    Konservateesta"
    > Czy ktoś może wie, co to za część zaznaczona w czerwonym kole?
    > http://img341.imageshack.us/img341/8139/978078261.jp

    Hopie dajesz na precla a nie wisz???
    przeca to special tool 342193-13498
    zwane tu i ofdzie zzuwaczem...
    choc w w przypadku chinskiego silnika do (chron nas o Magicu) roweru to nie
    posiadam wiedzy...
    byc moze cus do czego mozna przykrecic ten zembaty talesz
    ale upieralbym sie przy sciagaczu...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-04-09 21:29:40
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    W dniu 2010-04-09 23:27, Tytus pisze:
> [...]
    > nie posiadam wiedzy...
    > byc moze cus do czego mozna przykrecic ten zembaty talesz

    A pan mówić polska? Moja nie rozumieć ;) A poważnie: co to i do czego?

  • 4. Data: 2010-04-10 05:14:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta"
    A pan mówić polska? Moja nie rozumieć ;) A poważnie: co to i do czego?

    Mowic - nie baldzo, pisac duzo i bezsensa...:)
    A powaznie to wyglada na jakis sciagacz - n.p. w rowerze podobne stosuje sie
    do demontazu prawej korby z zebatkami z supportu. A w motocyklach n.p. kola
    magnesowego alternatora - w sensie wirujacego ciezkiego elemetu osadzonego
    na stozkowej osi.
    Byc moze tu dodali bo uzywanie tego silniczka wymaga przerobek w rowerze.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2010-04-10 07:57:35
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    W dniu 2010-04-10 07:14, Tytus pisze:
> [...]
    > stozkowej osi.
    > Byc moze tu dodali bo uzywanie tego silniczka wymaga przerobek w rowerze.

    Hmm... Dzięki, choć niewiele mi to mówi, zawsze będzie łatwiej szukać
    dalej, chyba że byłbyś tak miły i wytłumaczył mniej kumatemu w silnikach
    :) Jak znajomy zamontował mi silnik w rowerze, to "toto" zostało i nie
    wiem, czy źle zamontował silnik czy jak? Bo problem z silnikiem mam
    (jest 2T): w pewnym momencie (jak już nagrzany) jakby traci moc, zaczyna
    inaczej pracować, takie jakby głuche wybuchy, strzela i się wyłącza. W
    instrukcji od silnika pisze, żeby robić mieszankę 1:20. Jest co do 1ml w
    tej proporcji, Castrol 2T z benzyną 95 ze Statoila. Co to może być?
    Myślałem wcześniej, że to zła benzyna, bo wcześniej mieszałem benzynę ze
    stacji no-name z Mixolem, ale po zmianie na dobrą problem wraca :(

  • 6. Data: 2010-04-10 08:17:37
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > :) Jak znajomy zamontował mi silnik w rowerze, to "toto" zostało i nie
    > wiem, czy źle zamontował silnik czy jak?

    To jest narzedzie - klucz. Ma zostac;)

    > Bo problem z silnikiem mam (jest 2T): w pewnym momencie (jak już nagrzany)
    > jakby traci moc, zaczyna inaczej pracować, takie jakby głuche wybuchy,
    > strzela i się wyłącza.

    A nie jest przegrzany? Bo mi to na spalanie stukowe spowodowane temperatura
    wyglada... jedynie mi to wylaczanie nie pasuje.

    > Co to może być? Myślałem wcześniej, że to zła benzyna, bo wcześniej
    > mieszałem benzynę ze stacji no-name z Mixolem, ale po zmianie na dobrą
    > problem wraca :(

    Benzyna ma tutaj male znaczenie - wazne, zeby LO byla dobra. Wez oddaj do
    jakiegos mechanika, bo moze byc, np. ze gaznik po prostu zle wyregulowany i
    daje zbyt uboga mieszanke.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-04-10 09:03:16
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty
    > Konservateesta" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > To jest narzedzie - klucz. Ma zostac;)

    Amen :)

    > A nie jest przegrzany? Bo mi to na spalanie stukowe spowodowane
    > temperatura wyglada... jedynie mi to wylaczanie nie pasuje.

    Zmienic swiece na bardziej goraca (albo zimna - nigdy nie moge
    zapamietac). Na przyklad jezeli jest to swieca o cieplocie 85 wedlug
    Iskry, to wkrecic taka o cieplocie 95. A wizualnie to mozna pojac tak,
    ze lepiej w wyzszych temperaturach pracuje ta, z ktorej wnetrza bardziej
    wystaje izolator z centralna elektroda.
    A poza tym, to moze byc wszystko - wszak to maly chinski silniczek ;)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 8. Data: 2010-04-10 12:29:22
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    Bardzo wszystkim dziękuję za bardziej rzeczowe podejście niż na
    pl.rec.rowery :-)

  • 9. Data: 2010-04-11 22:26:30
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl> wrote:

    > Czy ktoś może wie, co to za część zaznaczona w czerwonym kole?

    Najprawdopodobniej ściągacz koła magnesowego.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D