    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Silnik do roweru - pytanie
    Date: Sat, 10 Apr 2010 10:17:37 +0200

    Użytkownik "Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta"
    <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    > Hmm... Dzięki, choć niewiele mi to mówi, zawsze będzie łatwiej szukać
    > dalej, chyba że byłbyś tak miły i wytłumaczył mniej kumatemu w silnikach
    > :) Jak znajomy zamontował mi silnik w rowerze, to "toto" zostało i nie
    > wiem, czy źle zamontował silnik czy jak?

    To jest narzedzie - klucz. Ma zostac;)

    > Bo problem z silnikiem mam (jest 2T): w pewnym momencie (jak już nagrzany)
    > jakby traci moc, zaczyna inaczej pracować, takie jakby głuche wybuchy,
    > strzela i się wyłącza.

    A nie jest przegrzany? Bo mi to na spalanie stukowe spowodowane temperatura
    wyglada... jedynie mi to wylaczanie nie pasuje.

    > Co to może być? Myślałem wcześniej, że to zła benzyna, bo wcześniej
    > mieszałem benzynę ze stacji no-name z Mixolem, ale po zmianie na dobrą
    > problem wraca :(

    Benzyna ma tutaj male znaczenie - wazne, zeby LO byla dobra. Wez oddaj do
    jakiegos mechanika, bo moze byc, np. ze gaznik po prostu zle wyregulowany i
    daje zbyt uboga mieszanke.

    --
    pzdr:
    Ivam