  • 1. Data: 2010-04-09 16:57:29
    Temat: plytki zaworowe warszawie
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Gdzie od reki, najlepiej jutro ;) dostane plytki zaworowe 9,5 czyli 9,48 w
    asortymencie ponizej 2mm grubosci?
    Da sie takie cus?

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2010-04-09 17:59:39
    Temat: Re: plytki zaworowe warszawie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 9 Kwi, 18:57, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:

    > Gdzie od reki, najlepiej jutro ;) dostane plytki zaworowe 9,5 czyli 9,48 w
    > asortymencie ponizej 2mm grubosci?
    > Da sie takie cus?

    Sam sie kiedys naszukalem zeby od reki bylo... No i tak masz dwie
    opcje:
    - Larsson ale niestety w kazdym sklepie maja przewaznie po jednej
    plytce kazdego wymiaru wiec maksymalnie mozesz dorwac dwie takie same
    plytki (Polczynska + Grochowska), nie dziala mi cos ich strona ale
    mozesz tam sprawdzic dostepnosc,
    - MCS na Prymasa, maja dwa pudeleczka plytek HOT CAMS wiec najlepiej
    przedzwon moze akurat beda.

    Nigdzie indziej nie moglem dorwac a obwdzwonilem wszystko. W jakiejs
    Hondzie zapytali mnie do czego potrzeba to powiedzialem ze do Kawasaki
    to gosc powiedzial ze tak to sie nie da bo to inne plytki i chuj...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-04-09 18:41:55
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    AZ wrote:

> [...]
    > Hondzie zapytali mnie do czego potrzeba to powiedzialem ze do Kawasaki
    > to gosc powiedzial ze tak to sie nie da bo to inne plytki i chuj...

    W Larssonie maja od 2mm, ponizej nie istnieja. MCS sprawdze.

    Sa tez na Allegro i w Agmocie, ale wszystko to daleko.

    pzdr
    Tmek

  • 4. Data: 2010-04-09 18:43:32
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    AZ wrote:

    No i oczywiscie dzieki z info :)

  • 5. Data: 2010-04-10 18:42:09
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    AZ wrote:
    > - MCS na Prymasa, maja dwa pudeleczka plytek HOT CAMS

    Mieli.

    Tak przy okazji a propo plytek HOT CAMS.
    Na 3 sztuki tylko jedna miala wymiar nominalny, jedna setke wiecej druga
    setke mniej.
    Gradacja plytek jest co 5 setek, wiec dokaldnosc tego wyrobu to +/-20%

    No zajebisty produkt precyzyjny.

    pozdro
    Tmek

  • 6. Data: 2010-04-12 10:11:22
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-10 20:42, Tmek pisze:

> [...]
    > setke mniej.
    > Gradacja plytek jest co 5 setek, wiec dokaldnosc tego wyrobu to +/-20%

    Sprobuj poszukac kogos z magnesowka i na magnesowce nich ci zjada do
    odpowiedniej grubosci. Sam to robilem i przelatalem na nich juz sporo i
    jest git, niestety ten typ u ktorego robilem to juz go nie ma

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 7. Data: 2010-04-12 10:37:23
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Michał V-R wrote:

    > Sprobuj poszukac kogos z magnesowka i na magnesowce nich ci zjada do
    > odpowiedniej grubosci. Sam to robilem i przelatalem na nich juz sporo
    > i jest git, niestety ten typ u ktorego robilem to juz go nie ma

    Plytki dopasowane juz i zalozone.
    Ale nie o to chodzi.

    Kupujac nowy produkt raczej chcialbym liczyc na to, zeby bylo to to co
    kupuje, szczegolnie, ze takie gowienko swoje kosztuje i to co w nim
    najwazniejsze to te setne czesci milimetra.
    A tu produkt z wielkim logiem a tak naprawde tandeta w wykonaniu.
    A co gorsze nie widac zbyt duzej alternatywy, oprocz serwisow firmowch.

    pzodro
    Tmek

  • 8. Data: 2010-04-13 08:29:18
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-04-12 12:37, Tmek pisze:

    > Kupujac nowy produkt raczej chcialbym liczyc na to, zeby bylo to to co
    > kupuje, szczegolnie, ze takie gowienko swoje kosztuje

    A ile jeśli wolno spytać?

    Zyga

  • 9. Data: 2010-04-13 08:32:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-13, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    > A ile jeśli wolno spytać?

    ~15-17 PLN

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-04-13 13:08:40
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    AZ wrote:

    > ~15-17 PLN

    Za duzo. Ale to sklep, salon serwis czy co tam jeszcze jest i od reki mieli.
    22.

    pzdro
    Tmek