eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSilnik do roweru - pytanieRe: Silnik do roweru - pytanie
  • Data: 2010-04-10 07:57:35
    Temat: Re: Silnik do roweru - pytanie
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-04-10 07:14, Tytus pisze:
    > sciagacz - n.p. w rowerze podobne stosuje sie do demontazu prawej korby
    > z zebatkami z supportu. A w motocyklach n.p. kola magnesowego
    > alternatora - w sensie wirujacego ciezkiego elemetu osadzonego na
    > stozkowej osi.
    > Byc moze tu dodali bo uzywanie tego silniczka wymaga przerobek w rowerze.


    Hmm... Dzięki, choć niewiele mi to mówi, zawsze będzie łatwiej szukać
    dalej, chyba że byłbyś tak miły i wytłumaczył mniej kumatemu w silnikach
    :) Jak znajomy zamontował mi silnik w rowerze, to "toto" zostało i nie
    wiem, czy źle zamontował silnik czy jak? Bo problem z silnikiem mam
    (jest 2T): w pewnym momencie (jak już nagrzany) jakby traci moc, zaczyna
    inaczej pracować, takie jakby głuche wybuchy, strzela i się wyłącza. W
    instrukcji od silnika pisze, żeby robić mieszankę 1:20. Jest co do 1ml w
    tej proporcji, Castrol 2T z benzyną 95 ze Statoila. Co to może być?
    Myślałem wcześniej, że to zła benzyna, bo wcześniej mieszałem benzynę ze
    stacji no-name z Mixolem, ale po zmianie na dobrą problem wraca :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: