  • Data: 2010-07-22 13:28:00
    Temat: Re: Silnik benzynowy w Zafirze
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szymo"

    > Nie na trasie pali tyle samo.

    Ja mieszkam w dziurze 70 tysięcznej i poruszając się po tej dziurze
    zwanej miastem jeszcze żaden samochód nie palił mi mniej niż 10 litrów
    benzyny na 100/km - zastanawiam sie teraz jak musi wyglądac Twoje
    miasto - macie chociaż kościół ;-)?

    ps. wybacz, że jestem nieco złosliwy, ale raczej nie uwierzę w
    opowieści, że sporawe auto zwane zafirą pali w mieście 10 litrów LPG

    Z wyrazami szacunku

    Przemo