-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
Date: Wed, 17 Feb 2010 06:50:35 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <hlg03d$ig0$1@news.onet.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
<hlc9m9$so1$1@news.onet.pl> <hlf15d$t51$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlf1is$iec$3@news.task.gda.pl> <hlf42n$nds$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: acgn230.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1266385837 18944 83.9.241.230 (17 Feb 2010 05:50:37 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 05:50:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hlf42n$nds$1@nemesis.news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256261
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra pisze:
> Filip KK pisze:
>> W dniu 2010-02-16 22:00, Tomasz Pyra pisze:
>>
>>> Zarówno w rajdach jak i wyścigach górskich (a więc również asfalt, ale
>>> trochę bardziej kręty) samochody FWD są generalnie szybsze niż RWD przy
>>> porównywalnych papierowych porównaniach stosunku mocy do masy czy klas
>>> wynikających z pojemności silnika.
>>>
>> Daj 3 takie porównania.
>
> Tu masz do oporu porównań:
> http://www.wyscigigorskie.pl/Wyniki-32.html
>
> Zresztą jakikolwiek rajd - startuje trochę aut RWD i dysproporcja jest
> dość wyraźna.
>
> Np. w RPP jest osobna klasa RWD po to żeby samochody z napędem na tył
> miały o co walczyć, bo tak w konkurencji z FWD to mimo wszystko słabo.
A nie wynika to z faktu, ze wszelkie podciecia oski robisz z gazem na
dnie, w RWD MUSISZ rozpiac na chwile naped. Albo strzelic sprzeglem,
zeby zerwac tyl, albo rozpiac sprzeglo i zawinac sie na recznym.
W AWD przyhamowanie tylu przerzuci moc na przednie kola, no i generalnie
zwawiej sie rozpedza na 4 lapach.
Jezdzilem i FWD i RWD, ale nigdy nie robilem porownan, wiec o dywagacje
czysto teoretyczne.
Mozliwe, ze najwiekszy potencjal drzemie pomiedzy kierownica a pedala..
przepraszam: gejami.
;)
S. Zasada jakos nie marudzil z powodu jezdzenia porsche.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.10 11:57 michail
- 17.02.10 12:04 michail
- 17.02.10 13:58 Filip KK
- 17.02.10 15:09 MadMan
- 17.02.10 16:07 Filip KK
- 17.02.10 17:38 MadMan
- 17.02.10 18:38 J_K_K
- 17.02.10 19:33 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi