eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzednionapędóweczki - taranujecie...Re: Siła wyższości tylnego napędu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Date: Wed, 17 Feb 2010 06:50:35 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hlg03d$ig0$1@news.onet.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl3ga1$vho$23@news.task.gda.pl>
    <hlc9m9$so1$1@news.onet.pl> <hlf15d$t51$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlf1is$iec$3@news.task.gda.pl> <hlf42n$nds$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acgn230.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266385837 18944 83.9.241.230 (17 Feb 2010 05:50:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 05:50:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlf42n$nds$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256261
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:
    > Filip KK pisze:
    >> W dniu 2010-02-16 22:00, Tomasz Pyra pisze:
    >>
    >>> Zarówno w rajdach jak i wyścigach górskich (a więc również asfalt, ale
    >>> trochę bardziej kręty) samochody FWD są generalnie szybsze niż RWD przy
    >>> porównywalnych papierowych porównaniach stosunku mocy do masy czy klas
    >>> wynikających z pojemności silnika.
    >>>
    >> Daj 3 takie porównania.
    >
    > Tu masz do oporu porównań:
    > http://www.wyscigigorskie.pl/Wyniki-32.html
    >
    > Zresztą jakikolwiek rajd - startuje trochę aut RWD i dysproporcja jest
    > dość wyraźna.
    >
    > Np. w RPP jest osobna klasa RWD po to żeby samochody z napędem na tył
    > miały o co walczyć, bo tak w konkurencji z FWD to mimo wszystko słabo.

    A nie wynika to z faktu, ze wszelkie podciecia oski robisz z gazem na
    dnie, w RWD MUSISZ rozpiac na chwile naped. Albo strzelic sprzeglem,
    zeby zerwac tyl, albo rozpiac sprzeglo i zawinac sie na recznym.
    W AWD przyhamowanie tylu przerzuci moc na przednie kola, no i generalnie
    zwawiej sie rozpedza na 4 lapach.

    Jezdzilem i FWD i RWD, ale nigdy nie robilem porownan, wiec o dywagacje
    czysto teoretyczne.
    Mozliwe, ze najwiekszy potencjal drzemie pomiedzy kierownica a pedala..
    przepraszam: gejami.
    ;)

    S. Zasada jakos nie marudzil z powodu jezdzenia porsche.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: