    From: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sikacz sika...
    Date: Thu, 24 May 2012 19:11:03 +0200

    Lovtza pisze:
    A mój artykuł odnosi się
    > wyłącznie do jednego - lotniska to słabe miejsca do organizowania
    > wyścigów

    Mariusz, wiadomo że tor jest lepszy od lotniska. Ale bądźmy realistami,
    jeździsz motocyklem, chciałbyś czekać aż w Polsce powstanie prawdziwy
    tor motocyklowy? Szkoda życia, nie za naszej kadencji, prędzej doczekamy
    się emerytury. Trochę nie lubię też określenia "nielegalne". To brzmi
    tak jakby jeździć nie poświęconym na początku sezonu motocyklem.
    Równie dobrze można powiedzieć, że na snowboard powinno się jeździć
    conajmniej do Solden i podobnych. Ale mnie nie stać, jeżdżę do
    Spindlerovego Mlyna i tam przeżywam chwile rozkoszy mimo, że snowpark
    jest tam jaki jest. Świadomie godzę się na słabsze warunki, ale nadal
    mam radochę z tych wypadów. W Polsce raczej nigdy nie będę mieć takich
    warunków jak w SM.

    PS: Szczerze mówiąc, miałem kiedyś marzenie żeby samemu zbudować tor
    motocyklowy do treningów (raczej techniczny, coś w stylu Lublina) ale
    buduję się i pieniądze poszły się ... :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr