  • Data: 2012-05-24 14:28:08
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ,pachnie,18350.html

    > A teraz ciekawostka. Kto jest organizatorem California Superbike School
    > w Polsce?

    > http://www.sbkschool.pl/contact

    > Pan owca.

    Siema Artur stary druhu;) Nie chce mi się odnosić do tego bezsensu nie
    mającego związku z faktami który tutaj wygenerowałeś w swej niepohamowanej
    frustracji;) Powiem jedynie, że trzeba mieć skrajnie niską wiedzę o rynku
    motocyklowym, żenująco niski poziom inteligencji, lub (do czego jestem
    skłonny się przychylić) skrajnie dużo złej woli, aby twierdzić że imprezy
    w Białej to konkurencja dla CSS. Po prostu nie wierzę, że w toku
    racjonalnego procesu myślowego doszedłeś do takiego wniosku. Niezależnie
    od przyczyn, które pchnęły Cię do wylewu tych żali udowodniłeś, że
    wszystkie moje uszczypliwe komentarze pod Twoim adresem w przeszłości były
    w pełni uzasadnione;)

    Pozdrawiam,
    Lovtza