  • Data: 2012-05-24 16:41:26
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N napisal

    > Łowco,
    > Powiedz mi, czemu w artykule wysnuwasz wniosek, że skoro impreza nie ma
    > błogosławieństwa PZM, to z automatu jest nielegalna?

    > Jak się uprzesz, że tak nie napisałeś, to poszukam cytatu.

    > Gdzie jest napisane w przepisach, że organizator musi zapewnić najwyższe
    > z wyobrażalnych standardy bezpieczeństwa, aby nie pójść do więzienia w
    > razie wypadku? - Też taka sugestia jest w Twoim tekście.

    Co do pierwszej rzeczy. Napisałem, że legalność takich wyścigów jest
    dyskusyjna, a nie że z automatu są nielegalne. Moim zdaniem organizacją
    wyścigów powinny zajmować się osoby z doświadczeniem, z odpowiednimi
    uprawnieniami (np. sędziów sportowych), itd. To nie musi być PZM, można
    założyć swoją federację, ubezpieczyć się, zebrać odpowiednich ludzi i
    robić amatorski puchar. Takie jest moje zdanie.

    Co do drugiej rzeczy. Nie jest napisane nigdzie wprost, że na lotnisku w
    Białej nie można organizować wyścigów. Ale organizator w przypadku wypadku
    zawsze ponosi odpowiedzialność i to sąd w decyduje czy zabezpieczenie było
    odpowiednie. Moim zdaniem - to nie są warunki do wyścigów. Zobacz jak to
    wygląda w praktyce:
    http://time4men.pl/prawo/odpowiedzialnosc-organizato
    ra-imprezy.html
    Organizator może dostać po tyłku, nawet za rzeczy, za które teoretycznie
    nie odpowiada.