  • Data: 2012-06-03 13:02:23
    Temat: Re: Sikacz ciąg dalszy
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Erg" napisał w wiadomości grup
    > Z tego co zdazylem sie zorientowac to ty tu sie wpakowales usilnie
    > promujac swoj portal, a nie odwrotnie..

    Zaczynal od niczego. Pierwsze recenzje na portalu sie pojawily, to pytal co
    jeszcze bysmy chcieli przeczytac (pamietam, ze pojawily sie sugestie mowiace
    o opisie widocznosci w lusterkach)

    > Dlaczego nie otworzysz wlasnego forum/grupy i nie zajmiesz sie tam swoimi
    > sprawami, skoro bez zahamowan potrafisz edytowac komentarze pod
    > artykulami?

    Ma wlasne forum, ale wyobraz sobie forum na ktorym ludzie pisza tylko w taki
    sposob jak ci, ktorzy tutaj prosza o rade. Zadna wyszukiwarka nie znajdzie
    takiego forum (niepoprawne slownictwo, do tego brak odpowiedzi i rad - same
    pytania), wiec lepiej sie podpiac pod stara grupe, na ktorej juz wszystko
    bylo powiedziane i od razu ma sie po 90 000 tematow, a postow z 1500
    miesiecznie. Zadne poczatkujace forum tyle nie wyciagnie;)

    > Dziwi mnie ze nie zastanowisz sie nad tym ze to co robisz prowadzi do
    > pozyskiwania kolejnych wrogow, a nie zwolennikow.

    On szuka kasy, a nie zwolennikow. Wiecej kliniec=wiecej reklam=wiecej kasy.
    Proste?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo