  • Data: 2012-06-02 23:57:12
    Temat: Re: Sikacz ciąg dalszy
    Od: "Erg" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:881ee141fcf8c8132991c3821272485d$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > No ale my nic o tym nie pisaliśmy:) Zatem AZ jako najwierniejszy z
    > wiernych czytelników portalu miał prawo o filmie nie wiedzieć. Tym samym
    > oficjalnie go rozgrzeszam:)

    Jakos nie smieszne jest to co piszesz.
    Nie czytuje czesto pl.rec, ale widzac jak cie tu opluwaja, jedno nasuwa sie
    samo: to ty NIE masz ze grosz szacunku do innych. Nikt cie tu nie chce, ale
    ty dalej uparcie pakujesz sie i do tego trollujesz piszac zalosne riposty.
    Z tego co zdazylem sie zorientowac to ty tu sie wpakowales usilnie promujac
    swoj portal, a nie odwrotnie..
    Dlaczego nie otworzysz wlasnego forum/grupy i nie zajmiesz sie tam swoimi
    sprawami, skoro bez zahamowan potrafisz edytowac komentarze pod artykulami?
    Dziwi mnie ze nie zastanowisz sie nad tym ze to co robisz prowadzi do
    pozyskiwania kolejnych wrogow, a nie zwolennikow.

    Eryk