  • 11. Data: 2009-12-31 15:11:52
    Temat: Re: Sigma DP1s
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Faktycznie wygląda podobnie ...

    http://en.kioskea.net/guide/33752493-energizer-slb12
    37-digital
    -camera-battery-equivalent-to-samsung-slb-1237-sigma
    -bp-31-battery

    krócej

    http://tnij.com/zamiennik_sigma_samsung

  • 12. Data: 2009-12-31 16:18:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 07:11:52 -0800, mg napisał(a):

    > http://en.kioskea.net/guide/33752493-energizer-slb12
    37-digital
    > -camera-battery-equivalent-to-samsung-slb-1237-sigma
    -bp-31-battery

    Si, znalazłem.
    Na Alle też jest parę. Dzięki!

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2010-01-05 10:42:57
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 29 Gru 2009, 23:30, kuba <k...@y...com> wrote:
    > Kupilem sobie Sigme dp1s, i zastanawiam sie dlaczego "viewfinder"  do
    > niej jest taki drogi? Osiaga wrecz cene samego aparatu, a w kazdym
    > razie niewiele mniej.
    > StaM

    Ponad rok temu ten wizjer można było kupić za 90 zł w kilku miejscach.
    Żałuję, że nie wziąłem kilku. Ale zobacz że ten kawałek szkiełka
    zawsze ma chorą cenę, niezależnie od tego kto go firmuje. O leice nie
    wspominając.

  • 14. Data: 2010-01-05 12:35:39
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@N...gazeta.pl>

    Mozna jeszcze kupic za pare zlotych jakiegos starego kompakta na klisze,
    Premier, Olympus, KOdak. I wyjac z niego sam wizjer. Tyle ze moze byc ciezko
    z katem widzenia jaki ma szklo 28mm w pelnej klatce. Z reguly takie aparaty
    zaczynaly sie od 35mm.

    Paweł Szwajkowski