    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Siglent
    Date: Tue, 12 Apr 2016 23:48:31 +0200

    Powitanko,

    > Kwestia czego potrzebujesz, bo jeśli szukasz w dolnej półce cenowej,

    Biorac pod uwage ceny niektorych, to moj zakres jest raczej niski,
    kilkanascie kzl. Najwazniejsze sa dla mnie 4 kanaly analogowe, duzy
    ekran (rozdzielczosc i wielkosc). Pasmo oczywiscie im wieksze, tym
    lepsze, choc bardziej sie liczy samplowanie na kanal. Na osobny
    analizator widma raczej nie ma szans, wiec dobrze, gdyby mial to
    wbudowane na jakims sensownym poziomie. R&S (Hantek) maja zwykle
    analizator logiczny. Mily dodatek, ale to juz mam.
    Wazna jest tez dla mnie ergonomia, czyli jesli mam ustawiac pozycje
    kazdego kanalu na wyswietlaczu, to zebym nie musial kombinowac z
    zakleciami, tylko pokrecil odpowiednia galka osobna dla kazdego kanalu.
    Tu chyba najlepiej wypada Keysight.
    No i cisza. Zastanawialem sie nad poteznym LeCroyem uzywanym o
    parametrach kosmicznych, ale zobaczylem wiatrak z tylu i pobor pradu to
    sie przestraszylem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa