  • Data: 2016-04-12 19:52:17
    Temat: Re: Siglent
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 14:54:23 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:
    > Czy ktos mial do czynienia z tymi oscylkami? Wiem, ze MiDC (Made in
    > Default Country;-)), ale moze warto sie zainteresowac? To, co obiecuja w
    > opisie niemal dorownuje Tekom i innym Agilentom, ze o Hanteku nie
    > wspomne. Ale nie od dzis wiadomo jak male sa chinskie watty, nS i inne
    > wariacje n/t ukladu SI. Do tego jak jest z trwaloscia, halasem i innymi
    > atrakcjami?
    Zajrzyj sobie na forum Dave'a na eevblog.com, tam są długaśne wątki z testami,
    bugami w firmwarze i tym podobnymi rzeczami tyczącymi się Siglentów i Rigoli,
    łącznie z jakimś gościem co poprawiał pętlę PLL w Rigolu 1054Z ;)

    Kwestia czego potrzebujesz, bo jeśli szukasz w dolnej półce cenowej,
    to Teki/Keysighty/Lecroye oferują tam głównie badge engineering i
    sprzedają przemalowane Siglenty za +50% ceny.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski