  • Data: 2012-07-28 16:52:20
    Temat: Re: Siemens i Benq-Siemens
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.07.2012 T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> napisał/a:

    > Ja wymienialem ksiazki adresowe ME45 i S55 bezposrednio, przez Irde.

    I czego to dowodzi? Tak samo "bezpośrednio" kopiowałem kontakty z Samsunga
    E250 do B-S S68 właśnie, via Bluetooth. Tak samo z ME45 i Nokią E51 przez
    Irdę (w obie strony).

    > Ja naprawde nie mam duzych wymagan, ale tutaj z nawet z prostymi
    > czynnosciami (wybieranie numeru z addressbooka) jest tragicznie.

    Telefon ma swoje zalety, ale do codziennego użytku IMO
    zdecydowanie się nie nadaje.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.