  • Data: 2012-07-27 15:16:01
    Temat: Re: Siemens i Benq-Siemens
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <juu2tf$s7i$1@dont-email.me>,
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Dnia 27.07.2012 T...@s...in.the.world
    > <T...@s...in.the.world> napisał/a:
    >
    > > Jak to jest ze z ta zgodnoscia softu?
    >
    > A na czym ta zgodność miałaby polegać?
    Bezposrednia wymiana (export/import) ksiazek adresowych.

    > Właśnie od tego- S68 to pierwszy model B-S, soft pewnie
    > bardziej B, niż S.

    Czyli w M81 bedzie tak samo?

    > Swoją drogą soft Orange warto kopnąć w tyłek i zainstalować
    > normalny (v47, była jeszcze 52, mało znana i bez polskiego
    > języka). Na ten (47) też było trochę łatek, w tym możliwośc
    > uruchamiania natywnych programów (ELF).
    Polski jezyk mi niepotrzebny, ale nie mam ani kabelkow ani programow.

    > A do tego jeszcze tragicznie cichy dźwięk w słuchawce (nie mylić
    > z głośnikiem dzwonka/głośnomówiącego). Wiem, bo mam ;-)
    Faktycznie jest ciszej niz w ME45. Ale akceptowalnie.
    A jestes moze z W-wy? Chcialbym zobaczyc co w praktyce daje ten inny
    soft.

    > Siemensowego look & feel trochę w nim jest, choć mało.
    Raczej look niz feel.

    > Wolę Me45 :-)

    No, ja tez. Tego s68 dostalem w rozliczeniu...
    Niestety w obydwu me45 ktore mam musze przeinstalowac soft, bo cos
    szwankuja.
    --
    TA