  • 1. Data: 2002-05-15 18:35:13
    Temat: CCC Internet Polska
    Od: Krzysztof Ciepłucha <kris@nie_spam_uj@home.pl>

    witam!

    słyszał ktoś może o w/w firmie lub miał z nią do czynienia?

  • 2. Data: 2002-05-16 15:46:08
    Temat: Siec Wodociagowa - Provider internetu.......
    Od: "matie" <m...@t...pl>

    W ramach rozrywki.....
    Jeden z zartownisiow rozwiesil ulotki z oferowanym laczem stalym dostepnym
    przez ..... siec wodociagowa.
    :-))))))))))))))))))))))))))))

    Zalety:
    - dostep do biezacej wody kazdy mieszkaniec posiada
    - czyste medium niosace dane cyfrowe
    - mozliwosc sterowania pralka automatyczna poprzez internet
    - mozliwosc podgladu stanu zlewozmywaka ( rodzice z pracy moga sprawdzic,
    czy ich pociechy umyly naczynia )

    Wady:
    - problemow wynikajacych z wycieku danych podczas awarii magistralii
    wodociagowej
    - koniecznosc brak internetu w chwili gdy kran jest zakrecony
    - koszt przetwornika cisnienia na impulsy cyfrowe - lub zakup karty PC z
    wejsciem na przewod wodociagowy
    - koszt kanalizacji i utylizacji wody z danymi juz niepotrzebnymi.

    [...]

    milego dnia

    matie

  • 3. Data: 2002-05-16 17:26:02
    Temat: Re: Siec Wodociagowa - Provider internetu.......
    Od: "Michal Letowski" <m...@g...com>

    Użytkownik "matie" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > W ramach rozrywki.....
    > Jeden z zartownisiow rozwiesil ulotki z oferowanym laczem stalym dostepnym
    > przez ..... siec wodociagowa.
    > :-))))))))))))))))))))))))))))

    Wbrew pozorom, nie jest to calkowity absurd.
    We Wroclawiu MPEC (Miejskie Przedsiebiorstwo
    Energetyki Cieplnej) przymierza sie do zostania
    dostawca Internetu...

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-05-16 19:43:29
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wbrew pozorom, nie jest to calkowity absurd.
    > We Wroclawiu MPEC (Miejskie Przedsiebiorstwo
    > Energetyki Cieplnej) przymierza sie do zostania
    > dostawca Internetu...

    Ja też zawsze uważałem, że tacy - na przykład - śmieciarze też nie
    powiedzieli ostatniego zdania w dziedzinie dostępu do Internetu.

    Z#

  • 5. Data: 2002-05-16 23:09:25
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Thu, 16 May 2002, Zbigniew Sikora wrote:

    > Użytkownik "Michal Letowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja też zawsze uważałem, że tacy - na przykład - śmieciarze też nie
    > powiedzieli ostatniego zdania w dziedzinie dostępu do Internetu.

    tylko smieciarze raczej nie maja swiatlowodow w prawie calym miescie, a
    MPEC ma.

    pozdrawiam/regards

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 6. Data: 2002-05-17 01:02:43
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał:

    > Ja też zawsze uważałem, że tacy - na przykład -
    > śmieciarze też nie powiedzieli ostatniego zdania
    > w dziedzinie dostępu do Internetu.

    E e e, ta sprawa mooooże jest rozwojowa.
    MPWiK we Wrocku już od circa 1,5 roku zamierza się za to zabrać, ale jak
    w ub.r. śledziłem nieco ich poczynania, to zauważyłem, że najwyrazniej
    przeraziły ich konieczne inwestycje, zaś potencjalnie zainteresowane
    banki zraziły się masowym spadkiem cen akcji e-spółek i sprawa się
    rypła. Były też plany radykalnego zmniejszenia kosztów własmych firmy,
    ale tutaj już związki zawodowe się postawiły.

    Ogólnie, to moooooże coś z tego wyjdzie, ale wątpliwe. Znacznie bardziej
    stawiam na net przez sieć energetyczną ale nie koniecznie PLC.

    Rico.
    w...@p...pl

  • 7. Data: 2002-05-17 08:20:30
    Temat: Re: CCC Internet Polska
    Od: "m1pet" <s...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ciepłucha" <kris@nie_spam_uj@home.pl> napisał w
    wiadomości news:3ce2454e$1@news.home.net.pl...
    > witam!
    >
    > słyszał ktoś może o w/w firmie lub miał z nią do czynienia?

    A może chodzi Ci o TDC Internet Polska

    www.tdcinternet.pl ?

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-05-17 11:26:53
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w wiadomości

    > tylko smieciarze raczej nie maja swiatlowodow w prawie calym miescie, a
    > MPEC ma.

    I ten swiatłowód doprowadzą do abonenta ?
    Skoro zajmujesz się sieciami to wiesz jaki jest pożytek z takiej
    infrastruktury w kontekście dostępu do sieci. Zerowy.

    pozdrawiam,
    Z#

  • 9. Data: 2002-05-17 14:57:12
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Fri, 17 May 2002, Zbigniew Sikora wrote:

    > I ten swiatłowód doprowadzą do abonenta ?
    > Skoro zajmujesz się sieciami to wiesz jaki jest pożytek z takiej
    > infrastruktury w kontekście dostępu do sieci. Zerowy.

    Twierdzisz, że ciemne włókna czekające na zagospodarowanie, nawet
    i przez innych ISP, którzy mogą w ten sposób olać monopol TP S.A.
    na terenie miasta, to zerowy pożytek w kontekście dostępu do sieci?
    ROTFL.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }
    { ,,Unia broni, Unia radzi, Unia nigdy Cię nie zdradzi'' }

  • 10. Data: 2002-05-17 18:24:05
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Paweł Małachowski" <p...@u...3lo.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:20020517154648.D83927-100000@zu0m.zin.lublin.pl

> [...]
    > i przez innych ISP, którzy mogą w ten sposób olać monopol TP S.A.
    > na terenie miasta, to zerowy pożytek w kontekście dostępu do sieci?

    To proszę Cię, abyś w przerwie w tarzaniu się ze śmiechu, podał przykład
    uzasadnionego ekonomicznie zagospodarowania takiego ciemnego włókna. Cały
    czas powtarzam - w kontekście usług DOSTĘPOWYCH !
    Wiesz jak to się robi ? Widziałeś ? Robiłeś ? Jeśli tak - to słucham; jeśli
    nie - to się nie odzywaj.

    Z#