  • 41. Data: 2009-05-20 17:17:44
    Temat: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    > Jak masz fobie to siedz w domu na tyłku.

    Czy mam rozumiec, ze jestes z tych,
    ktorzy w knajpie wpatruja sie w obcych ludzi?
    see_you

  • 42. Data: 2009-05-20 17:36:45
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 20 of May 2009 00:57, "Paweł W." wrote:

    > Hmm.
    > Liszowska by się nie załapała, a taka Kożuchowska to cycków nie ma

    Wygooglałem, że to aktorki (początkowo myślałem, że osoby jakoś
    bliżej związane z fotografią), oglądam i nie rozumiem o co chodzi.
    Liszowska, klocowate kształty, może się podobać małolatom (raczej
    dziewczynom niż chłopakom), Kożuchowska cycków ma tyle ile trzeba.
    Obie są równie w porządku Jedni wolą styl bawarski inni francuski.
    Vive la France!

    PS
    Te gazetki, w których można znaleźć fotografie obu pań,
    są makabryczne. Dlaczego takie? Jestem w szoku.

    --
    nb

  • 43. Data: 2009-05-20 18:18:16
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "nb" napisał

> [...]
    > dziewczynom niż chłopakom), Kożuchowska cycków ma tyle ile trzeba
    > Obie są równie w porządku Jedni wolą styl bawarski inni francuski.

    Dokładnie : )))))
    Jedni wolą na wagę inni jak w sam raz ; ))))

    > PS
    > Te gazetki, w których można znaleźć fotografie obu pań,
    > są makabryczne. Dlaczego takie? Jestem w szoku.

    Jakie celebrytki takie gazetki ; )

    adam

  • 44. Data: 2009-05-20 19:14:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nb pisze:

> [...]
    > dziewczynom niż chłopakom), Kożuchowska cycków ma tyle ile trzeba.
    > Obie są równie w porządku Jedni wolą styl bawarski inni francuski.

    Nie wiesz, że telewizja pogrubia? Widziałem Liszowską na żywo w teatrze
    i nie jest wcale tak jak na zdjęciach :P

    A co do kształtów - jakoś z wiekiem coraz bardziej podobają mi się pełne
    kobiece kształty. Ale ja jestem świeżo po 30. Może po 40 przyjdzie mi
    ochota na 18ki ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 45. Data: 2009-05-20 19:54:34
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 20 of May 2009 21:14, "Paweł W." wrote:

    > Nie wiesz, że telewizja pogrubia?

    Tych co ją oglądają? Tak. Moje dzieci wychowane bez telewizji.
    Ja z dziewczynami jeszcze załapuję się na dolna granicę normy,
    ale chłopaki (mimo pojenia piwem i karmienia tuczącymi potrawami)
    jakoś nie. Kino, nawet z poczwórną porcją frytek i 2 l coli na seans,
    nie tuczy.

    > Widziałem Liszowską na żywo w
    > teatrze i nie jest wcale tak jak na zdjęciach :P

    Miło słyszeć, że są jeszcze ludzie chodzący do teatru.

    > A co do kształtów - jakoś z wiekiem coraz bardziej podobają mi się
    > pełne kobiece kształty. Ale ja jestem świeżo po 30. Może po 40
    > przyjdzie mi ochota na 18ki ;)

    Preferencje kobieta -> mężczyzna, są dosyć skomplikowane,
    ale mężczyzna -> kobieta, proste. Do 40 kobieta ma być parę
    lat młodsza, a później suma wieku obojga = const. Po 40
    trzeba tylko umieć się powstrzymywać, by nie trafić np.
    na koleżankę z klasy córki.

    --
    nb

  • 46. Data: 2009-05-20 20:02:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nb pisze:

    > Miło słyszeć, że są jeszcze ludzie chodzący do teatru.

    A gdzie tam - nie udało mi się wybronić :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 47. Data: 2009-05-20 20:32:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 20 of May 2009 22:02, "Paweł W." wrote:

    > A gdzie tam - nie udało mi się wybronić :D

    Tak łatwo się nie załamię... Miło słyszeć, że są ludzie,
    znający takich, którzy chodzą do teatru i próbują do tego
    kogoś zachęcić :->

    --
    nb

  • 48. Data: 2009-05-20 20:48:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    nb pisze:

    > Tak łatwo się nie załamię... Miło słyszeć, że są ludzie,
    > znający takich, którzy chodzą do teatru i próbują do tego
    > kogoś zachęcić :->

    A ja od lat chciałem pójść na coś, co się chyba nazywa "Monolog
    jaskiniowca" w wyk. Emiliana Kamińskiego i jakoś mi się nie udało do tej
    pory :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 49. Data: 2009-05-21 13:35:42
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    see_you wrote:

    > Czy mam rozumiec, ze jestes z tych,
    > ktorzy w knajpie wpatruja sie w obcych ludzi?

    Nie zrozumiałeś. Siedz w domu na dupie i nie ustawiaj swiata pod oszołomów z
    podobnymi fobiami.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 50. Data: 2009-05-21 16:47:47
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    > Nie zrozumiałeś. Siedz w domu na dupie i nie ustawiaj swiata pod oszołomów
    > z podobnymi fobiami.

    Z tego watku wynika, ze jedynym z jakas fobia jestes Ty sam
    - masz fobie na "wynajdowanie" oszolomow i przypisywanie fobii.
    W kraju w ktorym mieszkam, za natarczywosc w przygladaniu sie komus
    mozna zarobic taki sam wyrok jak za natarczywe fotografowanie
    bez zgody "modela". Podobnie za inne rodzaje natarczywosci
    i ofensywnego zachowania.
    Tutaj, ludzie upierdliwi dla innych sa przez system upominani
    i karani a napastowani przez nachalnych upierdliwcow
    maja wlasciwa ochrone prawna.
    see_you