    From: Meri <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Shoei XR 1000 - paruje skubaniec.
    Date: Sun, 27 Mar 2011 11:43:24 +0200

    W dniu 2011-03-26 19:35, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Meri"
    > Ja mam ten sam problem z tym, że u mnie parowanie pojawiło się po
    >
    > Czemu sam nie walczysz kolego???
    > Byc moze dlatego ze zadna firma nie daje gwarancji na szybe i antyfoga i
    > nawet sredniointeligentna malpa nie wpadlaby na pomysl zeby zadac zwrotu
    > kasy za kask w ktorym paruje wizjer.
    > Gratuluje. Jestes pierwszy

    Napisałem w pierwszym zdaniu czemu nie walczę. Gdybyś umiał czytać ze
    zrozumieniem, to byś wiedział, że po gwarancji, a co za tym idzie po
    ponad dwóch latach eksploatacji walczy się dość ciężko. Gdybym kupił
    kask za 1700 zeta i by mi parował to uwierz mi, że bym go zwrócił i
    jeszcze dostał przeprosiny, że mi takie gówno wcisnęli. Już było parę
    firm, które starały mi się wmówić, że nie można tam czegoś oddać, albo
    rozwiązać umowy. Wszystkie się myliły. Problem jest tylko taki, że
    wszystko ma swój czas i miejsce. Nie wiem po co to piszę i tak nie
    zrozumiesz za dużo trudnych słów.
    A skoro ty jesteś takim frajerem, że można ci wcisnąć byle gówno i
    łykasz jak świeże bułeczki to już twoja sprawa i twoje pieniądze. Widać
    jesteś głupszy niż średnio inteligentna małpa.

    @MERI