  • Data: 2011-03-28 06:58:18
    Temat: Re: Shoei XR 1000 - paruje skubaniec.
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2011 15:45, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "zefir" Czy Ty się dobrze czujesz?
    >
    > Zwykle tak
    >
    > ***Podstawowym i jedynym zadaniem pinlocka jest ochrona wizjera przed
    > parowaniem. Jeśli nie działa jak należy to psim obowiązkiem sprzedawcy
    > jest doprowadzenie do tego by działał lub zwrot kasy.
    >
    > Oczywiscie zwrot kasy za caly kask

    Chyba jednak znów trafiłem na Twój gorszy dzień. Tak, za cały kask.
    Szyba z pinlockiem jest częścią kasku, kupuje się kask jako całość. Więc
    jeśli sprzedawca nie potrafi doprowadzić do tego, żeby pinlock działał
    to można żądać zwrotu pieniędzy za cały kask, nie za pinlocka, nie za
    szybę, za cały kask.

    > *** Gwarancja to może nie obejmować zarysowań albo uszkodzeń
    > mechanicznych stworzonych przez użytkownika.
    >
    > Brak dzialania A-foga po dwoch latach zapewne nie jest spowodowany
    > uszkodzeniami stworzonymi przez uzytkownika

    Odróżniasz uszkodzenie mechaniczne od zużywania się w trakcie eksploatacji?

    Zresztą EOT, jeśli nie sam nie potrafisz dochodzić swoich praw to
    przynajmniej nie zniechęcaj innych.

    --
    pzdr.
    zefir