eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleShimmy a łożysko główki ramy w VTXRe: Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
    Date: Mon, 27 Jul 2009 22:50:57 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <h4l4ia$pk0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h4ea5t$24n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <7...@c...googlegroups.com>
    <h4k9mq$mo2$6@news.wp.pl> <h4kavn$9ki$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h4koup$im3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cgs197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1248728458 26240 83.30.246.197 (27 Jul 2009
    21:00:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jul 2009 21:00:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606036
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
    >> O różnych rzeczach rozmawiacie. Jeden o trzepotaniu kierownicy, a drugi
    >> o bujaniu całego motocykla.
    >
    > I uwazasz ze zbyt mocne skrecenie lozysk nie bedzie mialo wplywu na
    > zachowanie sie kierownicy ? Otoz bedzie mialo, ostatnio sprawdzilem to
    > empirycznie gdy za mocno dokrecilem lozyska. Kierownica owszem, nie
    > trzepala, ale wlasciwie to w trakcie jazdy w ogole bylo ja ciezko ruszyc.
    > A lozyska byly nowiutkie, Timkena.

    U mnie wygądało to dokładnie tak samo, czyli na skręconych
    łożyskach cały motocykl bujał sie na boki przy 60 km/h, ale
    jechał stabilnie przy Vmax 190-200 km/h. Jak wymienili łożyska
    na nowe i prawidłowo je dokręcili to bujanie ustało całkowicie,
    ale przy V=180km/h dostawał właśnie trzepotania kierownicy,
    która dalej juz potrafiła rozbujać cały motocykl. Właściwie do
    dzisiaj z tym walczę, zdejmowałem szybkę, obciążałem to przód
    to tył i nic. Nie wiem, może rzeczywiście to jest złe wyważenie
    kół bo tego faktycznie nie robiłem już od wielu lat. Motocykl
    to Elimiator ZL 900.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: