eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleShimmy a łożysko główki ramy w VTXRe: Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
  • Data: 2009-07-27 20:50:57
    Temat: Re: Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
    >> O różnych rzeczach rozmawiacie. Jeden o trzepotaniu kierownicy, a drugi
    >> o bujaniu całego motocykla.
    >
    > I uwazasz ze zbyt mocne skrecenie lozysk nie bedzie mialo wplywu na
    > zachowanie sie kierownicy ? Otoz bedzie mialo, ostatnio sprawdzilem to
    > empirycznie gdy za mocno dokrecilem lozyska. Kierownica owszem, nie
    > trzepala, ale wlasciwie to w trakcie jazdy w ogole bylo ja ciezko ruszyc.
    > A lozyska byly nowiutkie, Timkena.

    U mnie wygądało to dokładnie tak samo, czyli na skręconych
    łożyskach cały motocykl bujał sie na boki przy 60 km/h, ale
    jechał stabilnie przy Vmax 190-200 km/h. Jak wymienili łożyska
    na nowe i prawidłowo je dokręcili to bujanie ustało całkowicie,
    ale przy V=180km/h dostawał właśnie trzepotania kierownicy,
    która dalej juz potrafiła rozbujać cały motocykl. Właściwie do
    dzisiaj z tym walczę, zdejmowałem szybkę, obciążałem to przód
    to tył i nic. Nie wiem, może rzeczywiście to jest złe wyważenie
    kół bo tego faktycznie nie robiłem już od wielu lat. Motocykl
    to Elimiator ZL 900.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: