eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleShimmy a łożysko główki ramy w VTX › Re: Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
  • Data: 2009-07-27 13:12:29
    Temat: Re: Shimmy a łożysko główki ramy w VTX
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Jul 25, 7:43 am, "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > kazałem dokręcic łozysko glówki ramy ostatnio w moim vtx-cie i wszytko
    > byloby ok ,gdyby nie ostatnie jazdy , mianowicie przy predkości około 190
    > zacznała mi trzepotac kierownica . wczesniej bylo to do niedo pomyslenia
    > (czlowiek nieczęsto podrózuje z takimi prędkościami :D ) ale zdazalo mi sie
    > parę razy liczikowe 220 -230 wykrecic bezproblemo i maszyna szła jak po
    > sznurku , a tutaj takie kuku? i w związku z tym mam pytanie do grupowiczów
    > czy za mocm=ne skręcenie glowki ( łożyska) i usztywnienie z tym związane
    > moze byc pzryczynż trzepotania kierownicy ?
    >
    > sprawdzilem to kilka razy ,za kazdym razem +/_ dochdzoac do 190 kikerownica
    > mi trzepotała i musialem przymykac gaz
    >
    > pozdrawiam

    To moze jeszcze 2 slowa o samej charkaterystyce dzialania lozysk
    sterowych:

    na dole i na gorze glowki ramy sa dwa lozyska, zeby kierownica
    obracala sie plynnie. Kulkowe lozysko najczesciej bedzie mialo kulki
    osobno i bieznie (wewn. i zewn.) osobno. Po skreceniu za mocno ruch
    ten nie bedzie plynny, ale jesli bieznie nie sa jeszcze uszkodzone
    opor bedzie taki sam w calej amplitudzie ruchow kierownicy. Nie bedzie
    to mialo wplywu na zachowanie sie kierownicy przy jezdzie na wprost.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: