  • Data: 2011-11-19 00:34:49
    Temat: Re: Sfilmowane chamy ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-18 17:21, Pszemol pisze:

    > Sam jesteś pojeb skoro takie rewanże uważasz za normalne.

    Ale jakie rewanże ? Nie wykonałem absolutnie żadnego manewru. TO
    tak jakbyś przyjebał się do AP, kiedy jechałem za nim, przy ca
    100 km/h zapalił mi światła cofania ... A przecież nie zaczął cofać.

    Z najbrutalniejszych zemst jakich się dopuszczam (a mimo
    wszystko jestem człowiekiem kurewsko mściwym) to spuszczam cały
    zbiornik spryskiwacza za się ... Nie hamuję, nie spycham, nie
    wyrzucam jogurtów i petów przez okno ... Po prostu jadę dalej ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=