eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
  • Data: 2013-05-24 17:43:11
    Temat: Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:519f4e09$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niech interweniuje w biurze poselskim, czemu takie ustawy uchwalają.

    Wierzysz w duchy, że ich to obchodzi?
    Cóż, skoro operatorowi nie zależy na wizerunku... wisi mi to. Padną? Mam
    zwykłą komórkę. Uważam, że wypadało by się ukłonić do abonenta przy takiej
    sprawie.
    Ja tu po prostu widzę działanie trochę w stylu Pobie(s)raczka -
    wykorzystanie faktu, ze abonent pewnie doczyta do połowy, ze może rozwiązać
    umowę, ale już nie dociągnie do miejsca, że będzie za to płacić. To może ja
    też tak zagram, kasa się przyda...
    Drążę tak, bo chcę mieć stuprocentową pewność (wiem, że to nierealne, ale
    dążyć do tego chyba należy), że druga strona umowy postępuje ze mną fair.
    Jeśli oni ze mną fair, to ja z nimi fair. Po prostu. I cała to filozofia.