eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
  • Data: 2013-05-24 21:04:04
    Temat: Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:knobd0$q73$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    > Nie zapłacisz kary tylko zwrócisz ulgi. Takie prawo obecnie mamy.

    Sęk w tym, że o ile pamiętam, w razie jakichś ważniejszych zmian, abonent ma
    możność wypięcia się na kontrakt nawet jeśli go wiąże lojalka.
    Ulgi zwracam, gdy np. odwidzi mi się korzystanie z usług i wtedy rozwiażę.
    Skoro op gra w ten sposób, że wykorzystuje kruczki prawne pozwalające żłopać
    kasiorę od abonenta za coś, co zwykle żłopaniu nie podlega, to IMHO nie ga
    czysto.