eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
  • Data: 2013-05-23 19:19:13
    Temat: Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:519e49b0$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 23.05.2013 17:40, Anerys pisze:
    > /.../

    > Ciesz się, że masz praworządnego operatora. Twoje zaufanie do niego
    > powinno wzrosnąć.

    W tym segmencie, to może tak, choć ja się nie łapię, na szczęście dla mnie.
    Ale na zrywanie połączeń bo "przekroczony zasięg", to się wkurzyłem...
    Regulamin jasno określa, że minimalny promień dozwolonego obszaru, to 500
    metrów. A mnie wywalało poniżej 1% tego, co w regulaminie. Teraz zbieram,
    wynotowuję epizody i przywalę... Więc z tym moim zaufaniem, to tak najlepiej
    nie jest...