  • Data: 2002-09-23 09:12:33
    Temat: Re: Sferia - cala prawda
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Sep 2002 23:12:32 +0000 (UTC), RusH
    <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:

    > nie i jest chyba niepotrzebna , sygnal mam caly czas,

    posiadanie sygnalu to jeszcze nie wszystko, antena zawnetrzna to:

    1 - lepszy poziom sygnalu odbieranego (mniej bledów)
    2 - lepszy poziom sygnalu nadawanego (czyli docierajacego do stacji
    bazowej) (czyli mniej bledow)
    3 - mniej zakłóceń (czyli mnie błędów)

    mniej bledow to wieksza predkosc transmisji, a i antena zewnetrzna to
    brak źródła promieniowania w.cz. w domu, ktore przy minimalnym sygnale
    nadaje z max. mocą, a ze to dosyc spora częstotliwość to i spora
    szkodliwość fal elektromagnetycznych

    > inna sprawa ze teraz
    > sie zaczeli bawic w ograniczanie transferu :) jusz sie nie da wysycic na
    > 10KB/s , czasem jest tylko 1KB/s czasem nawet 1kbit/s :/

    typowe objawy dla dużej ilości błędów w łączu cyfrowym radiowym

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018