    Date: Tue, 12 Jul 2011 19:28:58 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.

    W dniu 2011-07-12 14:56, J.F pisze:

    > I g* z tego masz, bo jak gesto musialby byc bramki, zeby stwierdzic ze
    > ciezarowka uzyskala srednia z odcinka ponad 81, nie przekraczajac 93, bo
    > na wiecej ograniczniik nie pozwoli ? I 3 pisma za 50 zl ?

    Ale te bramki obecnie się chyba do tego nie nadają.

    Odcinkowy pomiar prędkości musi być na odcinku na którym obowiązuje
    stałe ograniczenie prędkości.
    Biorąc pod uwagę rozmieszczenie bramek nie uda się tego zrobić w terenie
    zabudowanym, a poza terenem zabudowanym ograniczenia są takie, że
    dodając do nich zapisane w rozporządzeniu 10km/h tolerancji trudno
    będzie złapać mandat jadąc ciężarówką.

    Coś mi się też wydaje że viatoll nie będzie częścią systemu pomiaru
    prędkości - nawet chyba nie jest to w tą stronę legalizowane.
    Do odcinkowego pomiaru prędkości to będą chyba inne bramki.