  • 1. Data: 2011-02-04 17:58:57
    Temat: Serwis zamiany faksów na e-mail na linii tp 701
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Cześć,

    Czy ktoś korzysta z "serwisu zamiany faksów na e-mail na linii tp 701"?
    <http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/
    uslugi_dodane/usl_dodatkowe/zmianafaxu/>
    Dobrze to działa? Nie wiem od jak dawna jest to dostępne, ale wygląda
    ciekawie. Odbieranie faksów jest bezpłatne. Niestety brak cennika
    wysyłania. Może ktoś się orientuje?

    A może jest jakiś alternatywny serwis tego typu? Dotychczas nie miałem
    faksu i się świetnie bez niego obywam, więc szukam czegoś bezpłatnego.

  • 2. Data: 2011-02-05 09:55:43
    Temat: Re: Serwis zamiany faksów na e-mail na linii tp 701
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik XYZ napisał:
> [...]
    >
    > A może jest jakiś alternatywny serwis tego typu? Dotychczas nie miałem
    > faksu i się świetnie bez niego obywam, więc szukam czegoś bezpłatnego.

    Np. www.halonet.pl - numer faksowy kosztuje 1 lub 5 PLN/rok w zależności
    od strefy numeracyjnej więc do darmowości mu niedaleko ;-).

    A www.efon.pl i www.actio.pl mają numery faksowe za prawdziwe darmo (o
    ile nie ściemniają na swoich stronach :-)).

    Przemek

  • 3. Data: 2011-02-06 23:19:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Dobrze to działa? Nie wiem od jak dawna jest to dostępne, ale wygląda
    > ciekawie. Odbieranie faksów jest bezpłatne. Niestety brak cennika
    > wysyłania. Może ktoś się orientuje?

    Nie dają do tego normalnych numerów telefonu, tylko 0701, czyli wyżej płatne
    dla wysyłającego fax, ale też nie wiem kiedy się pojawiło, chyba niedawno.

    a.

  • 4. Data: 2011-02-06 23:27:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > A może jest jakiś alternatywny serwis tego typu? Dotychczas nie miałem
    > faksu i się świetnie bez niego obywam, więc szukam czegoś bezpłatnego.

    Po wczytaniu się w regulamin, ten nie jest bezpłatny, jeśli przez miesiąc
    nie przyjdzie żaden fax, to blokują numer, chyba że się wpłaci 1zł.

    a.

  • 5. Data: 2011-03-14 07:46:40
    Od: Magda Kosinska <m...@g...com>

    On Feb 4, 7:58 pm, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Cze ,
    >
    > Czy kto korzysta z "serwisu zamiany faks w na e-mail na linii tp 701"?
    > <http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/
    uslugi_dodane/usl_...>
    > Dobrze to dzia a? Nie wiem od jak dawna jest to dost pne, ale wygl da
    > ciekawie. Odbieranie faks w jest bezp atne. Niestety brak cennika
    > wysy ania. Mo e kto si orientuje?
    >
    > A mo e jest jaki alternatywny serwis tego typu? Dotychczas nie mia em
    > faksu i si wietnie bez niego obywam, wi c szukam czego bezp atnego.

    Witam,

    ja korzystam i jestem bardzo zadowolona. wysyłanie jest bezpłatne.
    zerknij na www.comfax.pl

  • 6. Data: 2011-03-14 07:47:44
    Od: Magda Kosinska <m...@g...com>

    On Feb 7, 1:27 am, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Po wczytaniu się w regulamin, ten nie jest bezpłatny, jeśli przez miesiąc
    > nie przyjdzie żaden fax, to blokują numer, chyba że się wpłaci 1zł.
    >
    > a.

    www.comfax.pl polecam ta firmę. ja z niej korzystam i jestem bardzo
    zadowolona :)

  • 7. Data: 2011-03-14 07:54:45
    Od: Magda Kosinska <m...@g...com>

    On Feb 7, 1:19 am, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Nie dają do tego normalnych numerów telefonu, tylko 0701, czyli wyżej płatne
    > dla wysyłającego fax, ale też nie wiem kiedy się pojawiło, chyba niedawno.
    >
    > a.

    hejka

    ja znalazłam fajna frime COMFAX ... zerknij na ich stronkę www.comfax.pl

  • 8. Data: 2011-03-14 07:56:28