  • 1. Data: 2011-02-07 10:09:22
    Temat: Telezdrapka marki telezdrapka tp
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Jakiś miesiąc temu przeglądając dział Allegro pt. Telefony i Akcesoria >
    Pre-paid > VoIP trafiłem na aukcje takie jak poniżej:

    http://tiny.pl/hc875

    O ile się zorientowałem, to to, co jest sprzedawane, to benefit dodawany
    zupełnie gratis przez Telecom Pologne do Neostrady. Benefit ma postać
    pendrive'a 4 GB z dołączonym 14 cyfrowym kodem do usługi typu
    telezdrapka pt. telezdrapka tp.
    Usługowa część benefitu jest nader tajemnicza - tu nic o niej nie piszą:
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358498/Regulamin_Prom
    ocji_z_gadzetem_367102550.pdf
    Usługa jak usługa, ale chciałbym zwrócić uwagę na ceny (dostęp przez _800_):
    0,12 stacjonarne PL
    0,32 W3
    0,57 Play,CP
    1,10 reszta komórkowych PL (czyli w praktyce wRodzinie)
    0,32 strefa 1 międzynarodowe (z dopiskiem UE/USA/Kanada - UE zapewne
    tylko stacjonarne).

    Nie wiadomo, jakie ma taktowanie. Dostępowiec 800 600 200 działa
    oczywiście z TP (również z automatów, ale z Orange nie) jak również z
    Netii.
    Szczególnie interesujące są ceny - zwłaszcza międzynarodowych. Najniższa
    cena, jaką znalazłem w aktualnym CUT dla UE/USA/Kanada to 0,36/min (o
    cenach z automatów wspominać nie będę, bo to kosmos tudzież, jak mawia
    młodzież żal.pl).

    Pytanie - czy w/w "telezdrapka" jest subsydiowana przez abonentów neo,
    czy też TP ma ciągle zbyt dużo naiwnych owieczek do strzyżenia i dlatego
    nie zejdzie z cenami w produktach "ogólnodostępnych" ;-)?

    Przemek

  • 2. Data: 2011-02-08 08:21:59
    Temat: Re: Telezdrapka marki telezdrapka tp
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    z takiej uslugi tp korzystalem z 10 lat temu i nazywalo sie to to
    telekarta tp.
    widze ze to to samo pod zmieniana nazwa :)

  • 3. Data: 2011-02-08 11:04:38
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik sunwick napisał:
    > z takiej uslugi tp korzystalem z 10 lat temu i nazywalo sie to to
    > telekarta tp.
    > widze ze to to samo pod zmieniana nazwa :)

    Ja też, ale tamto AFAIR miało służyć przede wszystkim do dzwonienia z
    zagranicy do .pl a teraz takiej opcji chyba nie ma.

    Przemek