eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis gwarancyjny myszy - nietypowa wadaRe: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
  • Data: 2009-02-09 03:37:13
    Temat: Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada
    Od: Madz <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 12:58:24 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Sorki, że pytam, ale serwisy najczęściej odnoszą się do tego co im
    > klient powie. Jak ktoś powie, że klawisz nie działa, to nacisną i
    > wyjdzie, że działa - koniec sprawdzania.
    > Na Twoim miejscu wysłałbym jeszcze raz, a potem - jak nie naprawią -
    > bawił się w UOKiK.


    Problem jest jeszcze taki, ze czesto towar wedruje tak:
    Klient <> Sklep <> Hurtownia <> Serwis producenta.

    Czesto na tej drodze kazdy nie sprawdzajac zmieni (skroci) opis klienta.. I
    do serwisu dochodzi wiadomosc o tresci "nie dziala".

    Takie mam doswiadczenia niestety. Obecnie przerabiam problem dotyczacy
    dosyc niszowego urzadzenia sieciowego i od wakacji prowadze walke z
    wiatrakami:). Producent odsyla mi juz ktores z kolei nowe urzadzenie, a ja
    nie chce nowego - chce miec po prostu sprawane urzadzenie - jest bug w
    firmwarze - opisalem problem i za kazdym razem jak widzialem note ktora
    szla do producenta to bylo to cos w stylu "can't login to device" :). A
    dokladnie kiedy sie to dzieje, czemu - itp.. Ani slowa. Moj opis poszedl do
    kosza:). Bug dalej jest, a ja dalej ping-ponguje z serwisem :).



    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: