eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySerwis diesel, Sosnowiec ?Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Date: Thu, 14 Feb 2013 21:55:48 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <kfjj0l$8ak$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@g...com>
    <511cf0ed$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <511cf730$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.27.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1360875349 8532 109.231.27.227 (14 Feb 2013 20:55:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Feb 2013 20:55:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2483281
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-02-14 17:41, m...@g...com pisze:
    > W dniu czwartek, 14 lutego 2013 15:39:43 UTC+1 użytkownik Dawid napisał:
    >> W dniu 2013-02-14 15:24, m...@g...com pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>> Zapala sie check engine, badalem VAGiem, wyszukalem otrzymany nr bledu i wychodzi
    na zapchany EGR lub dolot ... Ale o tej turbinie mowil juz drugi mechanik. Miewam
    obawy typowego notlaufu, obroty dochodza do 3 tys a auto jedzie do 120km/h i szybciej
    nie da rady. Teraz jezdze glownie po miescie wiec problemu nie ma, auto przyspiesza
    normalnie, odpala bez problemow, czasami (wyjatkowo) szarpnie przy gaszeniu silnika).
    >>
    >>>
    >>
    >>> Pozdrawiam
    >>
    >>> Xiant
    >>
    >>>
    >>
    >> Wymień to
    >>
    >> http://allegro.pl/zawor-turbiny-skoda-octavia-1-9tdi
    -90km-pierburg-i2985380808.html
    >>
    >> na podszybiu, w komorze silnika są dwa takie zaworki.
    >>
    >> Jeden jest plastikowy, drugi taki metalowy złotawy, jak na zdjęciu z
    >>
    >> aukcji.Wymień ten ze zdjęcia, ale dobierz go dobrze.
    >>
    >> Wymiana super prosta, można zrobić samemu nawet przed sklepem.
    >>
    >> Miałem to samo, mechanicy to dupki i naciągacze.
    >>
    >> Pozdrawiam
    > Witam
    >
    > OK, dzieki sliczne, wymienialem zawor o oznaczeniu N75 (taki plastykowy) bo VAG
    zglaszal blad tego zaworu, po wymianie blad sie nie pojawia. Teraz kupie ten ktory
    radzisz i sprawdze, warto zaryzykowac, 150 PLN a 2 tys to roznica ... Mechanik ze
    mnie zaden ale do tej pory to co sobie sam zVAGowalem i wymienilem (pare wezykow
    podcisnienia, zawor N75, bezpieczniki itp) to dziala i dalej sie nie psuje :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant
    >

    Ten ze zdjęcia to właśnie N75 ale do turbo sterowanych NADciśnieniowo. U
    Ciebie najprawdopodobniej jest już wersja turbosprężarki z VNT i tam
    zawór N75 jest plastikowy i turbo sterowane jest PODciśnieniowo.
    Podaj kod silnika to się rozwieje wątpliwości.

    Najprawdopodobniej masz zapieczona zmienną geometrię w turbosprężarce i
    w niej leży problem, naprawa jej łącznie z demontażem i montażem powinna
    zamknąć się w 400zł.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: