eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySerwis diesel, Sosnowiec ?Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
  • Data: 2013-02-14 21:55:48
    Temat: Re: Serwis diesel, Sosnowiec ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-02-14 17:41, m...@g...com pisze:
    > W dniu czwartek, 14 lutego 2013 15:39:43 UTC+1 użytkownik Dawid napisał:
    >> W dniu 2013-02-14 15:24, m...@g...com pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>> Zapala sie check engine, badalem VAGiem, wyszukalem otrzymany nr bledu i wychodzi
    na zapchany EGR lub dolot ... Ale o tej turbinie mowil juz drugi mechanik. Miewam
    obawy typowego notlaufu, obroty dochodza do 3 tys a auto jedzie do 120km/h i szybciej
    nie da rady. Teraz jezdze glownie po miescie wiec problemu nie ma, auto przyspiesza
    normalnie, odpala bez problemow, czasami (wyjatkowo) szarpnie przy gaszeniu silnika).
    >>
    >>>
    >>
    >>> Pozdrawiam
    >>
    >>> Xiant
    >>
    >>>
    >>
    >> Wymień to
    >>
    >> http://allegro.pl/zawor-turbiny-skoda-octavia-1-9tdi
    -90km-pierburg-i2985380808.html
    >>
    >> na podszybiu, w komorze silnika są dwa takie zaworki.
    >>
    >> Jeden jest plastikowy, drugi taki metalowy złotawy, jak na zdjęciu z
    >>
    >> aukcji.Wymień ten ze zdjęcia, ale dobierz go dobrze.
    >>
    >> Wymiana super prosta, można zrobić samemu nawet przed sklepem.
    >>
    >> Miałem to samo, mechanicy to dupki i naciągacze.
    >>
    >> Pozdrawiam
    > Witam
    >
    > OK, dzieki sliczne, wymienialem zawor o oznaczeniu N75 (taki plastykowy) bo VAG
    zglaszal blad tego zaworu, po wymianie blad sie nie pojawia. Teraz kupie ten ktory
    radzisz i sprawdze, warto zaryzykowac, 150 PLN a 2 tys to roznica ... Mechanik ze
    mnie zaden ale do tej pory to co sobie sam zVAGowalem i wymienilem (pare wezykow
    podcisnienia, zawor N75, bezpieczniki itp) to dziala i dalej sie nie psuje :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Xiant
    >

    Ten ze zdjęcia to właśnie N75 ale do turbo sterowanych NADciśnieniowo. U
    Ciebie najprawdopodobniej jest już wersja turbosprężarki z VNT i tam
    zawór N75 jest plastikowy i turbo sterowane jest PODciśnieniowo.
    Podaj kod silnika to się rozwieje wątpliwości.

    Najprawdopodobniej masz zapieczona zmienną geometrię w turbosprężarce i
    w niej leży problem, naprawa jej łącznie z demontażem i montażem powinna
    zamknąć się w 400zł.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: