  • 1. Data: 2010-09-27 09:35:31
    Temat: Serwis Tokina
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam,
    czy ktos ma namiary na serwis tokiny po za tym w Krakowie na Czapskich ?
    Poszla pier.... tasiemka gosc na Czapskich twierdzi ze Holendrzy nie maja
    ochoty podsylac czesci zamiennych i nie jest w stanie nic w tej materii
    poczynic.
    Moze ktos w Polsce ma namiar na kogos/serwis zajmujacy sie
    naprawa/dorabianiem tych cholernych tasiemek.

    Pzdr eR

  • 2. Data: 2010-09-27 09:43:48
    Temat: Re: Serwis Tokina
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Romullus wrote:
> [...]
    > poczynic.
    > Moze ktos w Polsce ma namiar na kogos/serwis zajmujacy sie
    > naprawa/dorabianiem tych cholernych tasiemek.

    Jak tam kiedyś dzwoniłem, to gość powiedział, że na głupią regulację AF wysyłają
    obiektyw do Katowic, więc w Krakowie raczej tego nie zrobisz.

  • 3. Data: 2010-09-27 17:20:06
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    Uzytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci grup
    net...
    > Moze ktos w Polsce ma namiar na kogos/serwis zajmujacy sie
    > naprawa/dorabianiem tych cholernych tasiemek.
    >
    > Pzdr eR

    Poszukaj tu, maja rózne flexy
    http://www.fototech-serwis.pl/5-flex