-
Data: 2010-06-07 19:53:47
Temat: Re: Serwis Nikona - Naciąganie na naprawę ?
Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]news.gazeta.pl <poiuy@_usun_poczta.wprost.pl> wrote:
> Po paru miesiącach niezbyt intensywnego używania coś się w nim zepsuło (przy
> każdym uruchomieniu pytał o czas i nie wydawał żadnych dźwięków).
> Aparat został wysłany do serwisu i został "naprawiony".
rozumiem, ze skorzystales z gwarancji, a nie niezgodnosci z umowa?
> Bardzo szybko po "naprawie" pojawiła się dokładnie taka sama usterka. Do
> tego na zdjęciach pojawiła się rozmyta plama.
> Aparat został drugi raz wysłany do serwisu.
cz ta plama pojawila sie od razu po odebraniu z serwisu? jesli tak
to uzyj tego argumentu w "negocjacjach". mogla tez pojawic sie
z ich winy niedlugo pozniej jesli pylek sobie wedrowal w aparacie
> Zadzwonili z serwisu:
> Plama na zdjęciach, to jakiś pył w aparacie. Należy aparat rozebrać i
> wyczyścić. Ale to wg. serwisu nie jest objęte gwarancją i będzie kosztować
> 300zł.
rozwaz przejscie komunikacji na forme pisemna a nie telefoniczna
no chyba ze nie wzrusza Cie 300pln za "jakis pyl w aparacie"
> Jeśli się na te 300zł nie zgodzimy, to grożą utratą gwarancji.
na jakiej podstawie? moze zazadaj pisemnie:
- opisu usterki ktora byla naprawiana za pierwszym razem wraz
z wyjasnieniem dlaczego sprzet wrocil nadal uszkodzony
- opisu naprawy (tj. czy doszlo do rozebrania aparatu - po twierdzacej
odpowiedzi mozna domniemywac ze serwis jest juz rowniez potencjalnym
winnym pylu w aparacie)
- pisemneog opisu aktualnego stanu rzeczy i propozycji serwisu
> Chłopak z aparatem obchodził się bardzo dobrze, nie ma śladów uszkodzeń,
> zadrapań, kiedy nie robił zdjęć aparat był w pokrowcu.
jesli obslugujesz sprzet nie lamiac warunkow gwarancji (przeczytaj je)
to producent odpowiada za to wady wynikajace z prawidlowego uzywania
(no chyba ze zastrzegli sobie ze pewnych rzeczy gwarancja nie obejmuje
ale wtedy powinno to byc jasno napisane)
> Nie wiem na jakiej podstawie serwis może twierdzić, że to wina użytkownika.
> Czy jest jakiś sposób, by zmusić ich by wzięli odpowiedzialność za jakość
> swoich produktów i do naprawy gwarancyjnej? Obawiam się, że koszt naprawy
> jest specjalnie dobrany tak, by nie opłacało się brać rzeczoznawcy na własny
> koszt.
> Mam też obawę, że skoro już raz nie udało im się naprawić aparatu, to teraz
> chcą nas pozbawić gwarancji i w ten sposób "załatwić sprawę usterki".
>
> Może ktoś wie jak sobie poradzić z takim serwisem?
na spokojnie przeanalizuj wszystko byc moze razem z kims z federacji
konsumentow i przejdz na forme pisemna
--
butthead
o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:
"Jest to jedyny film, w którym Szkot gra Egipcjanina, który jest Hiszpanem
i Francuz, który gra Szkota, który jest Nowojorczykiem..."
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.10 07:29 Kryhu
- 08.06.10 09:25 poiuy
- 08.06.10 12:13 krzpob
- 08.06.10 13:05 poiuy
- 09.06.10 08:30 Zbynek Ltd.
- 09.06.10 09:55 Andrzej Libiszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Trochę NTG - Vegas Pro
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i