  • Data: 2011-06-04 08:52:43
    Temat: Re: Serwis NIKONA?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:is7i55$he6$1@news.onet.pl...
    > Szukam serwisu Nikona, który by naprawił skaner LS9000ED.
    > Serwis NIKON.PL - dał mi wycenę, z której wynika tylko tyle, że na razie
    > zapłacę 1000 zł, a potem okaże się, czy działa, czy wymaga jeszcze jakiś
    > części. Może ktoś zna ma jakieś doświadczenie z innymi serwisami.
    >
    > Pozdrawiam Ariusz

    A te 1000 zl to za co ? za diagnoze ? troche duuuuuuuzo.

    Ze skanerami to troche jest bida, bo ja swojego Canona FS4000 w Merkatorze
    naprawialem, i juz te kilka lat temu krecili nosem, ale nic nie wymianili a
    naprawili przynajmniej.

    Nie mam pojecia gdzie mozna taki skaner naprawic, ewentualnie popytaj w
    firmach ktore naprawiaja skanery, np COMP robi skanery Epsona, moze by
    wzieli.

    Albo tak jak Jakub napisal, pozostaje serwis zagraniczny. W ekstremalnym
    przypadku kupno czegos na jebaju i zlozenie dwa w jeden ;)

    Na marginesie to ten Nikon Polska jest w ogole jakis taki malo pro
    klientowy, jak szukalem obiektywow UV (a w Japonii Nikon takie ma) to mnie
    wyslali na drzewo ze oni tego nie zalatwia. I suma sumarum, we Fransji u
    producenta takiego niezaleznego zamowilismy.\

    PZDr
    Adam