eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis BrotherRe: Serwis Brother
  • Data: 2015-07-23 11:08:03
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi
    > za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

    Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak
    wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za
    100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie
    sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba
    każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika
    tuszu?
    Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
    odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: