    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwer do backupu - co polecacie?
    Date: Tue, 22 Jun 2010 13:24:54 +0200

    On Mon, 21 Jun 2010 23:04:18 +0200, BQB
    <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    >Firma nie jest duża, ma dwie lokalizacje w jednym mieście, serwerownia
    >jest w jednym miejscu. Jak firma pójdzie z dymem, to dane jej nie będą
    >potrzebne. Jednakże, planowane jest w przyszłości kopiowanie zasobów
    >backupu do domu szefa, ale w chwili obecnej, chcę, aby firma miała
    >jakikolwiek sensowny backup, bo go do chwili obecnej nie miała. Jestem
    >nowym człowiekiem w tej firmie i dopiero "wchodzę". Firma właśnie
    >straciła trochę danych, choć już 2 dnia po moim autycie monitowałem o
    >braku backupu i nikt się tym nie przejął. Po utracie danych zapadła
> [...]

    Poszperaj za Intelem SS-4200 - niestety nie wiem czy jeszce
    produkowanym. To nie jest rozwiązanie rackowe. W jednej z firm chodzi
    mi z 4 dyskami 2TB Seagate w RAID-5 do podobnych celów jakie Ty
    potrzebujesz. Acha - stoi w całkiem innym miejscu niż serwery tej
    firmy - w księgowości na szafie bo tak im pasowało. ;-) Kosztowało
    toto ~800PLN plus dyski. O tu masz opis:
    http://dyski.cdrinfo.pl/artykuly/nas/intel-ss4200-e/
    index.php

    Zdrówko